Καίτη, 36 ετών: Είμαι έγκυος από τον κουμπάρο μου. Η πεθερά μου φταίει για όλα « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019

Καίτη, 36 ετών: Είμαι έγκυος από τον κουμπάρο μου. Η πεθερά μου φταίει για όλα

Κατηγορία Ιστορίες στις   12:00 π.μ.  |  Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019


Η 36χρονη Καίτη είναι 9 χρόνια παντρεμένη, με ένα αγοράκι 7 χρονώ…


Η 36χρονη Καίτη είναι 9 χρόνια παντρεμένη, με ένα αγοράκι 7 χρονών. Ζει καταπίεση και άγχος από την πεθερά της, η οποία ζει μαζί τους. Η Καίτη έκανε σχέση με τον κουμπάρο της, ο οποίος είναι επίσης παντρεμένος και τα έχουν 3μιση χρόνια. Έχει μείνει έγκυος από τον κουμπάρο τώρα και εκείνος αντέδρασε γιατί νόμιζε ότι η Καίτη το έκανε επίτηδες.

 Η Καίτη ξέρει ότι δεν μπορεί να φορτώσει στον άντρα της το παιδί γιατί προσέχανε. Η Καίτη ρίχνει το φταίξιμο για ότι έγινε στην πεθερά της και στον άντρα της, που άφησε την μάνα του να μείνει μαζί τους. Σκέφτηκε να μιλήσει στην γυναίκα του κουμπάρου της.

 Το μόνο που την νοιάζει είναι να μεγαλώσει το παιδάκι της με τον πραγματικό του πατέρα.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html