«Ράγισε καρδιές» ο αδελφός της 13χρονης που «έσβησε» στο κρεβάτι της: «Να μας προσέχεις με τη μητέρα μας» « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

«Ράγισε καρδιές» ο αδελφός της 13χρονης που «έσβησε» στο κρεβάτι της: «Να μας προσέχεις με τη μητέρα μας»

Κατηγορία Τοπικά νέα στις   8:30 π.μ.  |  Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019


Το τελευταίο αντίο είπαν στην 13χρονη Άντρια Παναγίδου συγγενείς και φίλοι. Το άτυχο κορίτσι έσβησε το βράδυ της περασμένης Δευτέρας στο κρεβάτι του σπιτιού του στη Λεμεσό. Ο αδελφός της μικρής ράγισε καρδιές με μήνυμά της.

«Καλό ταξίδι μικρή μου. Έφυες πολλά νωρίς τζιαι αφήκες με μόνο μου. Αγαπώσε πάρα πολλά τζιαί ξέρεις το, τζιαι εννά σε αγαπώ ακόμα και όταν πεθάνω γλυκό μου κορίτσι.

Το μόνο που θέλω είναι να είσαι ευτυχισμένη τζιαμέ που είσαι τωρά με τους αγγέλους τζιαί να με προσέχεις μαζί με τη μάμα μας» Είχαμε να περάσουμε ακόμα πολλά μαζί…

Καλό ταξίδι αδελφούλα μου μικρή, εννά θυμούμαι πάντα το τέλειο χαμόγελό σου, τις ωραίες στιγμές που επεράσαμε μαζί.



Αλήθεια εν επερίμενα ποττέ να γράφω για σένα έτσι πράμα, εννά σε περιμένω να έρκεσαι στον ύπνο μου να σε βλέπω άγγελέ μου».

Στο μεταξύ, η χαροκαμένη οικογένεια του κοριτσιού, αναμένει τα αποτελέσματα των επιστημονικών εξετάσεων για να διακριβωθούν πλήρως τα ακριβή αίτια του θανάτου της.

Από τη νεκροτομή που είχε διενεργήσει χθες η ιαατροδικαστής Αγγελική Παπέττα, φαίνεται να υπάρχει μια κατεύθυνση προς τα αίτια ωστόσο, όλα θα ξεκαθαρίσουν μετά τη λήψη των αποτελεσμάτων από τις ιστοπαθολογικές και τοξικολογικές εξετάσεις.nassosblog.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html