Άλλος άνθρωπος: Δείτε πώς είναι σήμερα ο Στέλιος Διονυσίου! « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 20 Αυγούστου 2019

Άλλος άνθρωπος: Δείτε πώς είναι σήμερα ο Στέλιος Διονυσίου!

Κατηγορία Lifestyle στις   5:30 μ.μ.  |  Τρίτη 20 Αυγούστου 2019



Είναι πραγματικά άλλος άνθρωπος μετά από αυτή την αλλαγή ο Στέλιος Διονυσίου!

Ο τραγουδιστής κατάφερε να χάσει 20 κιλά με τη βοήθεια του βελονισμού. Ο τραγουδιστής μίλησε για την απόφασή του να αδυνατίσει.

«Ξεκίνησα τη δίαιτα για να διώξω από πάνω μου το πάχος, ανέκαθεν ήμουν παχουλός. Η ζωή μου μετά την απώλεια των κιλών έχει αλλάξει αρκετά. Ήταν ναι μεν μία δύσκολη απόφαση μέχρι να το αποφασίσω , αλλά έπρεπε να νιώσω φυσιολογικός άνθρωπος να περπατάω χωρίς να λαχανιάζω, να σκύβω για να δέσω τα κορδόνια. Μου έδωσε απίστευτη ενέργεια στη δουλειά μου -πετάω πάνω στην πίστα- αλλά και στην προσωπική μου ζωή που μέχρι πρότινος ακόμα και στο σεξ δυσκολευόμουν… Είπα θα αλλάξω και άλλαξα», αποκάλυψε ο Στέλιος Διονυσίου.

Δείτε πόσο έχει αδυνατίσει..

 Δείτε πώς είναι σήμερα ο Στέλιος Διονυσίου!
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html