Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Πώς πήρε η κάθε χώρα το όνομά της

Κατηγορία Ενδιαφέροντα στις   7:30 π.μ.  |  Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Μπορεί να νομίζουμε ότι η ονομασία κάθε...
χώρας, πόλης ή δρόμου είναι τυχαία, όμως ακόμα κι αυτά τα ονόματα προέρχονται από κάπου.

Σύμφωνα με το Quartz, οι περισσότερες ονομασίες προέρχονται από τέσσερα πράγματα:

1. Πού βρίσκεται η χώρα σε σχέση με τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, για παραδειγμα, η Νορβηγία σημαίνει «βόρεια».

2. Κάποιο χαρακτηριστικό της, π.χ. η Κόστα Ρίκα σημαίνει «η πλούσια ακτή».

3. Από φυλές ή εθνότητες, π.χ. η Γαλλία πήρε το όνομά της από τους Φράγκους.

4. Από κάποιο σημαντικό πρόσωπο, όπως για παράδειγμα η Βολιβία που πήρε το όνομά της από τον Σιμόν Μπολιβάρ ή οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, που πήραν το όνομά τους από τον Αμέρικο Βεσπούτσι.

Η τρομακτική στιγμή που παγιδεύτηκε μεταξύ συρμού και αποβάθρας [video]

Κατηγορία Διεθνή στις   7:00 π.μ.  | 

Απίστευτα τυχερός στάθηκε επιβάτης που προσπάθησε να διασχίσει τις γραμμές τρένου. Εγκλωβίστηκε μεταξύ διερχόμενου συρμού και αποβάθρας και επέζησε.

Ο άγνωστος άντρας επιχείρησε να περάσει τις γραμμές όταν ξαφνικά παγιδεύτηκε μεταξύ διερχόμενου συρμού και αποβάθρας. Το τρομακτικό βίντεο από τον σιδηροδρομικό σταθμό στη βιομηχανική περιοχή Ruhr δόθηκε στη δημοσιότητα από της γερμανικές αρχές.

Στο βίντεο φαίνεται ο άντρας να διασχίζει τις γραμμές μπροστά από ένα τρένο που σταματούσε στον μικρό σιδηροδρομικό σταθμό. Πριν προλάβει ωστόσο να ανέβει στην αποβάθρα, το τρένο άρχισε να επιταχύνει καθώς έφευγε από τον σταθμό.

Ήταν τόσο κοντά στο τρένο που ο οδηγός του συρμού δεν τον είδε για να σταματήσει. Αφού χτυπήθηκε από το τρένο εγκλωβίστηκε μεταξύ συρμού και αποβάθρας.


Γλίτωσε από θαύμα – Τον χτύπησε το τρένο

Ευτυχώς κατάφερε να ανέβει στην αποβάθρα αφότου σταμάτησε ο συρμός. Υπέστη μόνο πολλαπλά κατάγματα στο πόδι του. Ο οδηγός βρισκόταν σε κατάσταση σοκ μετά το ατύχημα, αλλά κατάφερε να ειδοποιήσει τα συνεργεία διάσωσης.

Η αστυνομία δεν ανακοίνωσε πότε έγινε το τρομακτικό ατύχημα. Επισήμανε ωστόσο πως έδωσε τα πλάνα στη δημοσιότητα για να αποτρέψουν τους πολίτες να διασχίζουν σιδηροδρομικές γραμμές.

«Το μέρος και ο χρόνος δεν έχει σημασία. Θέλουμε να αποτρέψουμε τέτοια ατυχήματα. Κάθε μέρα άνθρωποι τρέχουν στις γραμμές για να κερδίσουν χρόνο», τόνισε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας του Ντόρτμουντ Volker Stall.

Πηγή: Dailymail

Εκνευρισμένος ο αδερφός της Μενεγάκη με εκπομπή του Alpha: «Ρε πάτε καλά;»

Κατηγορία Lifestyle στις   6:40 π.μ.  | 


Ο Θοδωρής Μισόκαλος είναι ιδιαίτερα ενεργός στα social media και δεν διστάζει να εκφράσει την άποψη του για προγράμματα τα οποία παρακολουθεί στην τηλεόραση.

Ο αδερφός της Ελένης Μενεγάκη που μένει μόνιμα στην Κύπρο παρακολουθεί τον Alpha Κύπρου, φαίνεται όμως πως κάτι τον ενόχλησε και το μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς του φίλους.

Ο Θοδωρής Μισόκαλος παρακολουθώντας ένα ρεπορτάζ που είχε ως θέμα τα εξτενσιον στα ρουθούνια ανέβασε ένα βίντεο στο instagram stories  του και έγραψε: ”Πάρτε και τα φρύδια και βάλτε τα στο… #REPATEKALARE”.

Δείτε την ανάρτηση::




Πηγή: faysbook

«Απρόσκλητος επισκέπτης»: ο τεράστιος κίνδυνος που απειλεί τους πιλότους των μαχητικών

Κατηγορία Ελλάδα στις   6:20 π.μ.  | 


Στις 14 Οκτωβρίου του 2004 η Πολεμική Αεροπορία θρήνησε το πιο πολύνεκρο δυστύχημα μαχητικών αεροσκαφών (κι όχι C-130) εν καιρώ ειρήνης.
Δύο διθέσια F-16 συνετρίβησαν στο Πήλιο, 2 χιλιόμετρα από το χωριό Άγιος Λαυρέντιος, σε υψόμετρο περίπου 1.000 μέτρων. Το επόμενο πρωί εντοπίστηκαν νεκροί και οι τέσσερις χειριστές των αεροσκαφών, ο Επισμηναγός Ιωάννης Κομματάς, ο Σμηναγός Αθανάσιος Σιούτας και οι Υποσμηναγοί Γεώργιος Αντωνόπουλος και Γεώργιος Λυκούδης.
Η βασική εκτίμηση για την αιτία του δυστυχήματος είναι ο λεγόμενος «χωρικός αποπροσανατολισμός». Ο μεγαλύτερος κίνδυνος δηλαδή που παραμονεύει για τους πιλότους και δη αυτούς των μαχητικών αεροσκαφών.

Κατά τα φαινόμενα, τα δυο αεροσκάφη, πέφτοντας στην χαμηλή νέφωση που επικρατούσε στην περιοχή, προσέκρουσαν στην πλαγιά υπό μικρή γωνία, όταν ο χειριστής του πρώτου από τα δύο παρέκκλινε της πορείας που είχε δηλώσει ότι θα κάνει για να παρακάμψει το βουνό. Αν όντως συνέβη αυτό, η απόφαση του πιλότου οφειλόταν στο επονομαζόμενο «Vertigo» και την παραίσθηση που αυτό δημιουργεί.

Λόγω αυτής νόμιζε ότι η κατεύθυνση που ακολουθούσε με βάση τα όργανα πλοήγησης δεν ήταν η σωστή και «διόρθωσε» την δήθεν λανθασμένη πορεία, με αποτέλεσμα να συντριβεί στο βουνό, όπως και οι συνάδελφοί του που τον ακολουθούσαν «στα τυφλά».

Τι είναι όμως αυτός ο χωρικός αποπροσανατολισμός, που ευθύνεται για τόσα και τόσα αεροπορικά δυστυχήματα, αποτελώντας παράλληλα έναν εφιάλτη για τους πιλότους των μαχητικών αεροσκαφών;

Ουσιαστικά πρόκειται για την απώλεια του σημείου αναφοράς στο χώρο και την αντικατάσταση της πραγματικότητας με μια παραίσθηση στο που βρίσκεται και που πηγαίνει. Προκύπτει όταν τα οπτικά ερεθίσματα που λαμβάνουμε δεν συνάδουν με τα ερεθίσματα που παράγονται μέσα στο αυτί. Εκεί βρίσκονται δύο δύο ημικυκλικά κανάλια (σαν κοχλίες, το ένα κάθετο στο άλλο), τα οποία αποτελούν – μαζί με το μυοσκελετικό ιστό – τους αισθητήρες επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και κατεύθυνσης.
Το φαινόμενο δημιουργείται συνήθως ύστερα από απότομες στροφές με μεγάλη ταχύτητα και ευδοκιμεί σε πτήσεις με χαμηλή ορατότητα: είτε νύχτα, είτε – ακόμη πιο εύκολα – μέσα σε νέφωση. Είναι η στιγμή που αυξάνονται οι πιθανότητες για τη λήψη αντικρουόμενων πληροφοριών.
Τα ερεθίσματα από το οπτικό νεύρο μπορεί να σου δίνουν την αίσθηση ότι είσαι οριζόντια, αλλά το αυτί να σε «πληροφορεί» ότι στρίβεις. Όπως επίσης να είσαι σε ευθεία πτήση, αλλά να νομίζεις ότι ανεβαίνεις η κατεβαίνεις. Έτσι προκύπτει ο χωρικός αποπροσανατολισμός. Μία βραχυκύκλωση του συστήματος διασύνδεσης των αισθητήρων, με πολύ πιθανό σύμπτωμα τη ζαλάδα.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο πιλότος είναι να ανοιγοκλείσει τα μάτια του, σε μια προσπάθεια ταύτισης των αισθητήρων. Η μεγαλύτερη παγίδα εκείνη τη στιγμή είναι να πιστέψει ότι τα όργανα του αεροσκάφους είναι λάθος και ότι το σωστό είναι αυτό που αισθάνεται. Στην εκπαίδευση, προς αποφυγή δυστυχημάτων από τέτοιες καταστάσεις, αυτό που τονίζεται στους πιλότους ξανά και ξανά είναι να συμβουλεύονται τις ενδείξεις του πίνακα ελέγχου.

Οι χειριστές των μαχητικών αεροσκαφών όμως, λόγω των πολύ μεγάλων ταχυτήτων και των διαδοχικών ελιγμών, πετάνε σε πολύ μικρότερο βαθμό ενόργανα. Βασίζονται περισσότερο στην επαφή με το περιβάλλον. Η απώλεια αίσθησης του χώρου και της κίνησης επιδεινώνεται αν προκύψει και η οπτική σύγχυση ουρανού και θάλασσας.
Οι περισσότερες πτήσεις άλλωστε της Ελληνικής Αεροπορίας διενεργούνται πάνω από το Αιγαίο. Αν το μαχητικό βγει για παράδειγμα με στροφή και μεγάλη ταχύτητα από σύννεφα σε ανάποδη θέση, τότε οι πιθανότητες να είναι δυσδιάκριτο το μπλε του ουρανού και της θάλασσας είναι μεγάλες. Μαζί και οι πιθανότητες αποπροσανατολισμού.

Αυτός είναι και ο λόγος που το Vertigo συνιστά πολύ μεγαλύτερο κίνδυνο για τους χειριστές μαχητικών αεροσκαφών. Αυτοί είναι βέβαια και καλύτερα εκπαιδευμένοι για να αποτρέπουν το δυστύχημα όταν το φαινόμενο κάνει την εμφάνιση του. Κανείς δεν μπορεί να προφυλαχθεί από αυτό, δεν έχει να κάνει ούτε με την πτητική παιδεία, ούτε με την ανθεκτικότητα του οργανισμού.

Πάμπολλες είναι βέβαια οι περιπτώσεις εμφάνισης του με αίσιο τέλος. Τόσο στην Πολιτική, όσο και στην Πολεμική αεροπορία.
Προ δεκαετίας μια έκθεση του Γραφείου Ασφάλειας Μεταφορών της Αυστραλίας ανέφερε ότι έως τότε το ένα από τα τρία αεροπορικά δυστυχήματα οφείλεται στον «χωρικό αποπροσανατολισμό». Σύμφωνα με αυτήν επηρεάζει περισσότερους από το 90% των πιλότων σε κάποια στιγμή της πτητικής του καριέρας. «Οι πιλότοι μπορούν να καταταγούν σε δύο ομάδες: αυτούς που έχουν ήδη αποπροσανατολιστεί και σε αυτούς που θα αποπροσανατολιστούν στο μέλλον», ήταν χαρακτηριστικά ένα από τα ευρήματα της μελέτης.

Για τη συγγραφή της έκθεσης εξετάστηκαν στοιχεία τόσο της στρατιωτικής όσο και της πολιτικής αεροπορίας αλλά βρέθηκαν και πολλά επεισόδια που δεν είχαν ποτέ αναφερθεί, καθώς οι πιλότοι που είχαν αποπροσανατολιστεί αλλά ανέκαμψαν, ανησύχησαν ότι θα μπορούσαν να χάσουν την άδεια άσκησης επαγγέλματος αν γινόταν γνωστό το επεισόδιο.

Σύμφωνα με τον συγγραφέα της έκθεσης, ειδικό στα ζητήματα ιατρικής της αεροπλοΐας Ντέιβιντ Νιούμαν, ο πιο συνηθισμένος τύπος αποπροσανατολισμού δεν οδηγεί σε δυστύχημα: ο πιλότος εμφανίζει σύγχυση αισθήσεων, αποκτά την πεποίθηση ότι τα όργανα του σκάφους του δίνουν λανθασμένες πληροφορίες, παίρνει μέτρα για επεξεργαστεί τι πηγαίνει λάθος και μετά ανακάμπτει.

Η πιο επικίνδυνη μορφή αποπροσανατολισμού είναι να μην διαπιστώσει το πρόβλημα ο πιλότος και να πιστεύει ότι ανεβαίνει ψηλότερα ενώ στην πραγματικότητα κατέβαινε, ή να πιστεύει ότι πετάει ευθεία ενώ στρίβει. Τέτοια επεισόδια παραισθήσεων δημιουργούνται συνήθως και στην Πολιτική Αεροπορία ή σε ιδιωτικές πτήσεις (έτσι σκοτώθηκε για παράδειγμα ο Τζον Κένεντι Τζούνιορ) όταν το αεροσκάφος υπερίπταται θάλασσας με το φως της ημέρας, ή όταν νύχτα περνά μέσα από σύννεφα.

Για αυτό θεωρείται ζήτημα τεράστιας σημασίας να μην πετούν ποτέ οι πιλότοι υπό την επήρεια αλκοόλ ή φαρμάκων, να είναι σε καλή φυσική κατάσταση και να έχουν ξεκουραστεί αρκετά πριν από την πτήση. Ο Νιούμαν απηύθυνε τότε έκκληση στις υπηρεσίες των μεταφορών να αυξήσουν την ενημέρωση τους για το χωρικό αποπροσανατολισμό και να ενθαρρύνουν τους πιλότους να είναι πιο ανοιχτοί για τις εμπειρίες τους έτσι ώστε να μπορέσουν οι ερευνητές να κατανοήσουν το πρόβλημα καλύτερα.

Στη δεκαετία που μεσολάβησε αυτό έχει συμβεί και τα περιστατικά έχουν μειωθεί σε μεγάλο βαθμό, σε ότι αφορά την Πολιτική Αεροπορία. Δεν έχουν όμως και εξαλειφθεί. Ο χωρικός αποπροσανατολισμός του Κύπριου κυβερνήτη Άριστου Σωκράτους θεωρείται ότι ήταν η αιτία για τη συντριβή του Boeing 737 της αεροπορικής εταιρίας των Η.Α.Ε. «Flydubai», το Μάρτιο του 2016 σε ρωσικό αεροδρόμιο, με 62 νεκρούς.
Το αεροσκάφος, που εκτελούσε το δρομολόγιο Ντουμπάι-Ρόστοφ, συνετρίβη κατά τη δεύτερη απόπειρα του να προσγειωθεί, με τους ειδικούς να εκτιμούν ότι ο πιλότος αγνόησε τα δεδομένα στον πίνακα ελέγχου και ακολούθησε τις δικές του αισθήσεις, διαγράφοντας κλίση προς τα κάτω, αντί να σηκωθεί.

Σάλος με παιδικό σταθμό στη Θεσσαλονίκη: Έβαλαν παιδιά να ζωγραφίσουν πάνω σε άλογα!

Κατηγορία Ελλάδα στις   6:00 π.μ.  | 

Διαστάσεις χιονοστιβάδας λαμβάνουν πλέον οι αντιδράσεις στα social media και κυρίως στο Facebook από γονείς και εκπαιδευτικούς εξαιτίας της απόφασης παιδικού σταθμού στη Θεσσαλονίκη να βάλει παιδιά να ζωγραφίσουν με πινέλο πάνω σε άλογα υπό την επίβλεψη των παιδαγωγών τους.

Το περιστατικό σημειώθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου, ωστόσο οι φωτογραφίες με τα ζωγραφισμένα άλογα, κάνουν ήδη το γύρο του Διαδικτύου, προκαλώντας την οργή του κόσμου, με εκατοντάδες σχόλια να κατακλύζουν το Facebook.

Όπως μπορείτε να δείτε πιο πάνω στη photo gallery του Newsbomb.gr, απεικονίζονται μικρά παιδάκια του παιδικού σταθμού «Κοπερτί» να ζωγραφίζουν σε ένα άσπρο άλογο, στο πλαίσιο μιας παιδαγωγικής άσκησης.

Το περιστατικό είχε καταγγείλει μέσω Facebook η κυρία Κατερίνα Τσέρτου, εξηγώντας, μάλιστα, γιατί η συγκεκριμένη πράξη συνιστά κακοποίηση ζώων.

«Αυτή είναι η παιδεία που οραματίζονται εκεί για αυτές τις ευαίσθητες ψυχές; Αυτά τα παραδείγματα δίνουν; Έτσι «μολύνουν» την σκέψη και τα αισθήματα των παιδιών σε αυτή την τρυφερή ηλικία; Θα γίνει φυσικά καταγγελία γιατί είναι και παράνομο! Ευχαριστώ τον Abraam Abrahams και την ομάδα μας Dreamdancers που με ειδοποίησαν και μαζί θα επιληφθούμε και αυτό το περιστατικό κακοποίησης. Είστε εκτός της ηθικής πλευράς παράνομοι. Σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ. 2 του Ν. 4039/12. 2. Απαγορεύεται η διατήρηση κάθε είδους ζώου σε επιχειρήσεις ψυχαγωγικών παιχνιδιών, πίστας αυτοκινητιδίων, μουσικών συναυλιών, επιδείξεων, πανηγυριών ή άλλων καλλιτεχνικών ή ψυχαγωγικών εκδηλώσεων, εφ’ όσον τα ζώα χρησιμοποιούνται με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό στο πρόγραμμά τους», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Δείτε την πλήρη ανάρτηση


newsbomb.gr

Έρχεται ραγδαία επιδείνωση του καιρού με έντονα φαινόμενα και καταιγίδες – Δείτε πού θα χτυπήσει (XAΡTEΣ)

Κατηγορία Καιρός στις   5:30 π.μ.  | 

Σημαντική ανατροπή αναμένεται στο σκηνικό του καιρού από την από την αρχή της επόμενης εβδομάδας.

Οπως φαίνεται στους πιο κάτω χάρτες του meteociel.fr, στις 23 Οκτωβρίου έρχεται από βορειοδυτικά (Αλβανία) κύμα κακοκαιρίας με επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα, βροχές και καταιγίδες. Η κακοκαιρία όπως φαίνεται στους χάρτες, θα πλήξει την Ελλάδα από τα βορειοδυτικά, Ήπειρο, Δ. Μακεδονία και Επτάνησα, ενώ στις 24 Οκτωβρίου το κύμα θα πλήξει τον κορμό της Κεντρικής Ελλάδας και το βόρειο Αιγαίο.

Στις 24/10 η κακοκαιρία θα πλήξει το Β. Αιγαίο και την Θάσο, ενώ θα υποχωρήσει σύμφωνα με τις έως τώρα προβλέψεις, το βράδυ στις 26 Οκτωβρίου.






Βίντεο - ντοκουμέντο: Η στιγμή που πολίτες «πιάνουν» το ληστή με το καλάσνικοφ στο Παλαιό Φάληρο

Κατηγορία Ελλάδα στις   5:00 π.μ.  | 

Απόπειρα ληστείας από δύο κουκουλοφόρους σημειώθηκε σε κατάστημα ψιλικών στο Παλαιό Φάληρο.

Όλα ξεκίνησαν γύρω στις 1:30 τα ξημερώματα της Τρίτης (17/10/2017), όταν δύο νεαροί - σύμφωνα με πληροφορίες Ρομά - έφτασαν με τα πόδια σε ψιλικατζίδικο, το οποίο βρίσκεται στην οδό Ζησιμοπούλου 91, στο Παλαιό Φάληρο.

Φορώντας κουκούλες και κρατώντας - ο ένας εξ αυτών - καλάσνικοφ, μπήκαν στο κατάστημα 24ωρης λειτουργίας και φώναξαν «ληστεία».

Την ίδια στιγμή, έξω από το κατάστημα βρισκόταν ο ιδιοκτήτης του, ο οποίος στη θέα των ληστών μπήκε μέσα και ήρθε στα χέρια με τον έναν εκ των δύο δραστών.

Ο κουκουλοφόρος, στην προσπάθειά του να ξεφύγει, πυροβόλησε - κατά πληροφορίες επτά φορές - στον αέρα χωρίς, όμως, να καταφέρει να ξεφύγει από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος ψιλικών τον οποίο, εν τω μεταξύ, βοήθησαν και άλλοι περαστικοί, προκειμένου να εξουδετερώσουν πλήρως τον ληστή.

Αντίθετα μέσα στην αναταραχή, ο δεύτερος ληστής διέφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση.

Στο παρακάτω βίντεο - ντοκουμέντο, που έδωσε στη δημοσιότητα ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ, φαίνεται ο ληστής πεσμένος στο έδαφος, αιμόφυρτος, λίγο πριν φτάσει στο σημείο η Αστυνομία.


newsbomb.gr

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html