Ποιος παρουσιαστής κόλασε μοναχό στο Άγιο Όρος, όταν έβγαλε το t-shirt του; « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

Ποιος παρουσιαστής κόλασε μοναχό στο Άγιο Όρος, όταν έβγαλε το t-shirt του;

Κατηγορία Lifestyle στις   11:00 μ.μ.  |  Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

Μέχρι και μοναχό στο Άγιο Όρος που προσπαθούσε να πολεμήσει τη λαγνεία, κατάφερε να κολάσει με τα σωματικά του προσόντα.

Μέχρι και μοναχό στο Άγιο Όρος που προσπαθούσε να πολεμήσει τη λαγνεία, κατάφερε να κολάσει με τα σωματικά του προσόντα ο Γρηγόρης Αρναούτογλου. Δεν πρόκειται για διαδόσεις, αλλά για πραγματικό περιστατικό που αποκάλυψε ο ίδιος στην εκπομπή «Τα Καρντάσιανς» όταν μιλούσε με τον Πέτρο Γαϊτάνο για την ομοφυλοφιλία.

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου είπε συγκεκριμένα: «Αυτό που έζησα στο Άγιο Όρος εγώ, είναι να βγάζω την μπλούζα μου- τότε και αδύνατος με ένα ωραίο σώμα θυμάμαι- και την ώρα που την έβγαζα και ήμουν στο μπαλκόνι, πετάγεται ένας ιερέας από τη μονή και μου λέει: “Σας παρακαλώ πάρα πολύ, ντυθείτε γιατί με κολάζετε”. Και του ζήτησα συγγνώμη, φόρεσα τη μπλούζα μου και του λέω “Σας ζητάω συγγνώμη”. Ρωτώντας εκεί πέρα μου είπαν ότι κάνει τεράστιο αγώνα αυτός να προσπαθήσει να αντιμετωπίσει τις δικές του σεξουαλικές αγωνίες και τα πάθη. Βλέποντας το δικό μου το σώμα, είναι αυτό ότι διαολίζεται».


marymary.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html