Είχε εμμονή με το μαύρισμα – Το «πλήρωσε ακριβά» « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Είχε εμμονή με το μαύρισμα – Το «πλήρωσε ακριβά»

Κατηγορία Περίεργα στις   6:30 μ.μ.  |  Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018


Όταν ήταν 20 χρονών το μόνο που την ένοιαζε είναι να δείχνει μαυρισμένη και όμορφη. Σήμερα, μετά από 50 χειρουργεία, δηλώνει μετανιωμένη...

Μία 42χρονη αντιμετωπίζει τις δυσάρεστες συνέπειες που έφερε η εμμονή της με το μαύρισμα. Μια συνήθεια που λάτρευε όταν ήταν 20 χρονών, σήμερα την κάνει να υποφέρει…

Η Lisa Pace από μικρή είχε λευκή επιδερμίδα και φακίδες. Δυσκολευόταν να μαυρίσει και έτσι αποφάσισε να κάνει σολάριουμ. Λάμβανε πολλά θετικά σχόλια και παρά τις αντιδράσεις της οικογένειάς της, ούτε λόγος για να σταματήσει.

«Τα κομπλιμέντα ήταν πολλά έτσι εθίστηκα στο να πηγαίνω για συνεδρίες μαυρίσματος. Κάποια περίοδο της ζωής μου πήγαινα καθημερινά. Μου άρεσε το χρώμα του δέρματος μου, είχα περισσότερη αυτοπεποίθηση και όσοι μου έλεγαν ότι είχα εθιστεί και πρέπει να σταματήσω, δεν τους άκουγα!», δηλώνει η ίδια σήμερα μετανιωμένη.


Όταν έκλεισε τα 23 της χρόνια, η Lisa διαγνώστηκε με μελάνωμα. Το μελάνωμα αποτελεί όχι μόνο τον πλέον κακοήθη δερματικό όγκο αλλά και έναν από τους πλέον κακοήθεις καρκίνους γενικώς. Μπορεί να κάνει μετάσταση σχεδόν σε κάθε όργανο ή ιστό του σώματος και να οδηγήσει στο θάνατο σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά την υποτροπή του.

«Μου έκαναν αφαίρεση του μελανώματος και εγώ μετά από λίγες μέρες επέστρεψα στο κατάστημα που έκανα σολάριουμ…», παραδέχεται. Λίγους μήνες μετά, εμφανίστηκε άλλο ένα μελάνωμα, αυτή τη φορά στο πρόσωπό της. Φοβόταν να πάει στους γιατρούς μέχρι που έβγαζε σημάδια σε όλο της το σώμα. Μέχρι τα 30 της χρόνια, η Lisa έχει υποβληθεί σε 50 χειρουργικές αποφάσεις. Τώρα δηλώνει ότι έχει πάρει το μάθημά της και μιλά δημόσια για το πρόβλημά της αλλά και παραδέχεται ότι αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγήν…

Σύμφωνα με το shareably.net, σήμερα, η 42χρονη δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα υγείας, αλλά αν γύριζε πίσω τον χρόνο θα έκανε τα πράγματα διαφορετικά. «Αν πήγαινα πίσω τον χρόνο, θα έλεγα στον εαυτό μου να βάλω αντηλιακό, να φορώ προστατευτικά ρούχα και να αγαπώ τον εαυτό μου έτσι ακριβώς όπως είναι…», εξομολογείται.

newsit.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html