Κομμώτρια κοιτάει μία πελάτισσα και αρνείται να την αγγίξει – Στη συνέχεια, η πελάτισσα… « Enimerosi 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


On Line

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Ανάβει φωτιές το φιλί του οδοντίατρου στο στόμα – Έξαλλη η μητέρα του παιδιού!

ο γνωστό έργο του μεγάλου γλύπτη Χρήστου Καπράλου, η «Μάνα», που κοσμεί και την ομώνυμη πλατεία του Παναιτωλίου, απ΄όπου κατάγονταν ο σπου...

Δευτέρα, 25 Ιουνίου 2018

Κομμώτρια κοιτάει μία πελάτισσα και αρνείται να την αγγίξει – Στη συνέχεια, η πελάτισσα…

Κατηγορία Διεθνή στις   9:30 μ.μ.  |  Δευτέρα, 25 Ιουνίου 2018

Η 31χρονη Τζούλια έχει μόλις χειρουργηθεί. Πάσχει από ψωριασική αρθρίτιδα που συχνά προκαλεί τη δημιουργία ξηροδερμίας σε επιφάνειες του δέρματος όπως και κνησμό.

Διακινδυνεύοντας να πέσει θύμα αρνητικών σχολίων, η Τζούλια, για πρώτη φορά έπειτα από την εγχείρηση, αποφάσισε να βγει από το σπίτι και να πάει να κουρευτεί.

Όταν πήγε στο κομμωτήριο, με το που κάθησε στην καρέκλα, της τέθηκε η εξής ερώτησε με έναν τόνο αγενή και επικριτικό: «Κολλάει αυτό»;

Η Τζούλια άρχισε να εξηγεί στην κομμώτρια τι είναι αυτή η αρκετά συχνή ασθένεια της ψωρίασης και της είπε πως όχι, δεν μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο. Παρόλα αυτά, η κομμώτρια αρνήθηκε να την εξυπηρετήσει.

Η Τζούλια, σοκαρισμένη και αναστατωμένη, γύρισε στο αυτοκίνητό της και άρχισε να κλαίει. «Με έκανε να νιώσω τόσο άβολα», αναφέρει. «Με έκανε να αισθανθώ σαν να έκανα κάτι πολύ κακό, σαν να είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα».

Η απάντηση εκ μέρους του κομμωτηρίου ήταν ότι το προσωπικό έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες εάν πιστεύει πως υπάρχει κίνδυνος για την υγεία και πως η Τζούλια θα έπρεπε να φέρει μαζί της κάποιο χαρτί από το γιατρό που να αποδεικνύει την κατάστασή της.

Η Τζούλια ανέφερε την περιπέτειά της σε μία ομάδα υποστήριξης των ατόμων που πάσχουν από ψωρίαση, στο Facebook. Τα μέλη της ομάδας, ομόφωνα, αποφάσισαν να μεταδώσουν ένα ισχυρό μήνυμα.

Καθώς το προσωπικό δεν δύναται ποτέ να γνωρίζει τα προβλήματα υγείας του κάθε πελάτη, υποχρεούται να τους εξυπηρετήσει όλους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Επιμέλεια κειμένου: Σωτηριάδου Χριστίνα

Πηγή: newsitamea.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...