Ινδός δεν πήγαινε ποτέ στο γραφείο γιατί είναι... θεός « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Ινδός δεν πήγαινε ποτέ στο γραφείο γιατί είναι... θεός

Κατηγορία Διεθνή στις   5:26 μ.μ.  |  Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Οι εργοδότες του ζήτησαν εξηγήσεις και αυτός τους έδωσε την καλύτερη

Ρίσκαραν τη ζωή τους οι εργοδότες του Ινδού Ραμεσκαντρά Φεφάρ επιπλήττοντας τον γιατί μέσα σε διάστημα οχτώ μηνών, πάτησε το πόδι του μόνο 16 μέρες στο γραφείο. Ο Φεφάρ τους ενημέρωσε ότι είναι θεός και δεν έχει χρόνο για το γραφείο.

«Είμαι o Κάλκι, η 10η ενσάρκωση του θεού Βισνού. Νηστεύω στο σπίτι μπαίνοντας στην πέμπτη διάσταση για να αλλάξω την παγκόσμια συνείδηση. Αυτό το έργο δεν μπορώ να κάνω στη δουλειά. Έτσι δεν παραμένω φυσικά στο γραφείο. Ακόμα κι αν δεν πιστεύετε, είμαι πράγματι η δέκατη ενσάρκωση του θεού Βισνού και θα το αποδείξω τις επόμενες ημέρες Συνειδητοποίησα ότι είμαι ενσάρκωση του Κάλκι όταν ήμουν στο γραφείο μου τον Μάρτιο του 2010. Ακριβώς επειδή είμαι ο αβατάρα του Κάλικι, η Ινδία είχε καλές βροχές» τόνισε ο Φεφάρ.

Ο Φεφάρ είχε διοριστεί τον Σεπτέμβριο του 2017 ως υπεύθυνος μηχανικός σε έργο σε ένα φράγμα στον ποταμό Ναρμαντάρ. Ως Κάλκι όμως ο Φεφάρ δεν ασχολήθηκε με τη δουλειά. Τώρα οι εργοδότες είναι αντιμέτωποι με την οργή ενός θεού ο οποίος μάλιστα όμως αναφέρει τη ινδική μυθολογία θα έρθει όταν το κακό θα βασιλέψει και θα καταστρέψει τον κόσμο για να ξαναδημιουργηθεί ένας νεός «καλός» αιώνας.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html