Καταγγελία αναγνώστη για τον ΟΠΑΠ: "Εγγυημένη απάτη - Δείτε τι κάνουν και δεν πληρώνουν κερδισμένα δελτία" « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

Καταγγελία αναγνώστη για τον ΟΠΑΠ: "Εγγυημένη απάτη - Δείτε τι κάνουν και δεν πληρώνουν κερδισμένα δελτία"

Κατηγορία Ελλάδα στις   7:40 π.μ.  |  Τετάρτη 23 Μαΐου 2018


Αγαπητό tromaktiko,
στις 13/05/2018 βρέθηκα σε ένα πρακτορείο ΟΠΑΠ για να...
παρακολουθήσω την αγαπημένη μου ομάδα στο COSMOTE TV (Ολυμπιακός Basket) .

Το παιχνίδι ξεκινούσε με πλεονέκτημα υπέρ του Ολυμπιακού -24.5 πόντους , κατά την διάρκεια του παιχνιδιού και βλέποντας την εξέλιξή του , το παιχνίδι πήγαινε πόντο-πόντο και ρωτώντας τον πράκτορα την απόδοση του εν λόγο παιχνιδιού μου ανέφερε οτί έχει πέσει από το -24,5 στο -19,5 με απόδοση 2,00 .

Τότε έδωσα 500€ στον πράκτορα να μου στοιχηματίσει το εν λόγο παιχνίδι υπέρ του Ολυμπιακού με πάνω από 20 πόντους. Κατά την διάρκεια της ανάπαυλας του ημιχρόνου ,ζήτησα απο τον πράκτορα να με ενημερώσει για τις τρέχοντες αποδόσεις και ενώ το σκορ ήταν 48-47 υπέρ του Ολυμπιακού ,τότε με ενημέρωσε οτι δίνει απόδοση 1,75 και πλεονέκτημα -18,5 πόντους  υπέρ του Ολυμπιακού . Του έδωσα εντολή να μου στοιχηματίσει άλλα 500€  υπέρ του  Ολυμπιακού .Παράλληλα του έδωσα το προηγούμενο δελτίο να δούμε πόσο δίνει  στο cash out.

Το ποσό που έβγαλε η μηχανή στο cash out  ήταν 469€ τα οποία βέβαια δεν αποδέχτηκα .

Η εξέλιξη του παιχνιδιού ήταν υπέρ μου και ανέμενα στο πρακτορείο για να εισπράξω τα κέρδη μου ,όταν ο πράκτορας επιχείρησε να περάσει το δελτίο από την μηχανή ,με ενημέρωσε ότι μου αποδίδει μόνο το αρχικό μου κεφάλαιο (500 + 500)

Σε ερώτηση μου για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό , δεν γνώριζε να μου απαντήσει και αμέσως ήρθε σε επικοινωνία με την ΟΠΑΠ Α.Ε . Σε ανοιχτή ακρόαση μίλησε με κάποιο Κύριο Χ.Κ ,ο οποίος τον  ενημέρωσε (τον πράκτορα) ότι το συγκεκριμένο στοιχηματικό γεγονός ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ .

Εκεί έγινε ο κακός χαμός . Έξαλλος εγώ προς τον πράκτορα ζητούσα παραπάνω εξηγήσεις .Το οποίο μετά μετάνιωσα γιατί συνειδητοποίησα ότι ο πράκτορας είναι απλά ένας μεσάζοντας του ΟΠΑΠ και τίποτα παραπάνω. Παράλληλα ο πράκτορας με ενημέρωσε γιατί έχει αυτή την δυνατότητα , ότι για το συγκεκριμένο ποσό του έχουν αφαιρέσει και την προμήθεια .

Σε ερώτηση μου , εάν το στοιχηματικό γεγονός δεν κατέληγε όπως εγώ είχα προβλέψει (-18,5 και -19,5 πόντους) Το δελτίο μου θα κατέληγε στο συνηθισμένο για όλους μας κουβά ; και σίγουρα δεν περνάς ένα χαμένο δελτίο απο την μηχανή . Σε αυτή την περίπτωση πως θα μου απέδιδε εμένα ο ΟΠΑΠ Α.Ε τα χρήματα που κατέβαλα σε ένα ακυρωθέν γεγονός ;; ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΜΙΑ!!

Οι ενέργειες μου είναι ήδη καταγγελία στην Ε.Ε.Ε.Π που είναι και η αρμόδια αρχή καθώς επίσης θα ασκήσω κάθε νόμιμο μου δικαίωμα .

Όπως καταλαβαίνετε όλοι ο ΟΠΑΠ μας καλεί στα πρακτορεία να παίξουμε τα λεφτά μας και ανάλογα με την εξέλιξη του κάθε παιχνιδιού θα αποφασίζει αν θα ακυρώσει το παιχνίδι ή όχι. Προφασιζόμενος λάθος του συστήματος-τεχνικό πρόβλημα . Όλο το παραπάνω προς αποκατάσταση του παραμυθιού όπως λέγετε πλέον ΟΠΑΠ-ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και ΆΜΕΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΕΡΔΩΝ .Διαπιστώνουμε περίτρανα ότι ενεργούν και αυτοί κατα το δοκούν και εμείς ευελπιστούμε να μην αδικηθούμε . Αυτά δεν γίνονται ούτε στην ΟΥΓΚΑΝΤΑ.

ΥΓ: Δεν προσκομίζω φωτογραφίες των δελτίων για ευνόητους λόγους και σίγουρα θα επανέλθω .

Παρακαλώ να μην αμφισβητηθεί απο κανέναν η παρούσα καταγγελία . Τα στοιχεία που έχουμε στην κατοχή μας είναι αδιάσειστα.

Αναγνώστης

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html