"Νόμιζα πως τα εξανθήματα στα πόδια μου ήταν από το ξύρισμα, αλλά ήταν καρκίνος"! Η απίστευτη εξομολόγηση αυτής εδώ της κοπέλας (Photos) « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

"Νόμιζα πως τα εξανθήματα στα πόδια μου ήταν από το ξύρισμα, αλλά ήταν καρκίνος"! Η απίστευτη εξομολόγηση αυτής εδώ της κοπέλας (Photos)

Κατηγορία Ενδιαφέροντα στις   8:40 π.μ.  |  Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

Τυχερή μέσα στην ατυχία της ήταν η 21χρονη Ριανόν Ντάγκλας η οποία, εξαιτίας των εξανθημάτων που εμφάνισε στο σώμα της, οι γιατροί διέγνωσαν πως πάσχει από ένα είδος λεμφικού καρκίνου ο οποίος σπάνια εμφανίζει σημάδια στον ασθενή.
Η ιστορία της Ριανόν είναι λίγο πιο πολύπλοκή καθότι για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν έδωσε σημασία στα κόκκινα σημάδια που είχαν εμφανιστεί στα πόδια της καθότι θεωρούσε πως ήταν σημάδια που είχε από το ξύρισμα των ποδιών της.
«Λίγες μέρες πριν εμφανιστούν τα πρώτα σημάδια στα πόδια μου, τον Μάιο του 2016, ήταν ο γάμος της ξαδέλφης μου οπότε μου φάνηκε λογικό να έχω κοκκινίλες στα πόδια από το ξύρισμα… ωστόσο τα σημάδια επέμεναν για καιρό και λίγο καιρό άρχισαν να εξαπλώνονται. Φοβήθηκα πως ήταν μηνιγγίτιδα και έτρεξα στον γιατρό»  είπε η Ριανόν στα ΜΜΕ.
Οι γιατροί επέβαλαν την 21χρονη σε ειδικές εξετάσεις  και τον περασμένο Νοέμβριο διαπίστωσαν πως πάσχει από μια σπάνια μορφή καρκίνου, ο οποίος, συνήθως, μάλιστα δεν εκδηλώνει συμπτώματα. Η κοπέλα ξεκίνησε θεραπεία και έκτοτε ο όγκος που είχε στο σώμα της έχει αρχίσει να μικραίνει, ενώ όπως αναφέρει πλέον κάνει εξετάσεις μια φορά το μήνα και φαίνεται πως ο όγκος όλο και μειώνεται.  
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html