Πασίγνωστη παρουσιάστρια εξομολογείται: «Βίωσα έντονο bullying επειδή είμαι ομοφυλόφιλη…» « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Πασίγνωστη παρουσιάστρια εξομολογείται: «Βίωσα έντονο bullying επειδή είμαι ομοφυλόφιλη…»

Κατηγορία Lifestyle στις   5:20 μ.μ.  |  Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή πρόσωπα στον πλανήτη με την εκπομπή που παρουσιάζει να έχει κερδίσει 59 βραβεία Emmy, ενώ τιμήθηκε με το Μετάλλιο της Ελευθερίας από τον Μπαράκ Ομπάμα, κάτι που συνιστά την ύψιστη τιμή για έναν αμερικανό πολίτη.Ο λόγος για την Έλεν Ντε Τζένερις για την οποία, μάλιστα, σε εκείνη την τελετή ο Ομπάμα είχε αναφέρει χαρακτηριστικά:  «Η Έλεν έχει αποδείξει ότι ένα και μόνο άτομο μπορεί να κάνει τον κόσμο πιο διασκεδαστικό, πιο ανοιχτό, το πιο όμορφο μέρος»  

Η δημοφιλή παρουδιάστρια μίλησε στο Good Housekeeping αποκαλύπτοντας τις δύσκολες στιγμές που πέρασε όταν έκανε γνωστό ότι είναι ομοφιλόφυλη.

«Το bullying που βίωσα στο Χόλιγουντ κάλυψε την έλλειψή του κατά τη διάρκεια των παιδικών μου χρόνων. Μετακόμισα στο Λος Άντζελες, έπαθα κατάθλιψη, άρχισα να πηγαίνω σε ψυχολόγο και να παίρνω αντικαταθλιπτικά. Ήμουν φοβισμένη και μόνη. Όλα όσα ήξερα για 30 χρόνια ήταν δουλειά και ξαφνικά δεν είχα τίποτα. Ήμουν έξαλλη. Δεν ήταν δίκαιο. Δεν ήμουν ο ίδιος άνθρωπος που όλοι γνώριζαν» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ωστόσο, δεν τα παράτησε και έκανε ό,τι μπορούσε προκειμένου να το αντιμετωπίσει:  «Άρχισα διαλογισμό, δούλευα και έγραφα ξανά και άρχισα να το ξεπερνάω», ανέφερε. Κοιτώντας πίσω στο παρελθόν εξεπλάγη με τη δύναμή της. «Δεν μπορώ να πιστέψω ότι επέστρεψα από αυτό το σημείο. Δεν μπορώ να πιστέψω πού είναι η ζωή μου σήμερα», τόνισε.


topontiki.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html