40ΡΑ ΑΠ0 ΗΠΕΙΡΟ ΞΕΣΠΑΕΙ – ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΦΥΣΤΙΚΩ.. « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

40ΡΑ ΑΠ0 ΗΠΕΙΡΟ ΞΕΣΠΑΕΙ – ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΦΥΣΤΙΚΩ..

Κατηγορία Lifestyle στις   12:30 π.μ.  |  Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

Γεροντοκόρη σαραντάρα Επέστρεψα στο πατρικό των γονιών μου που βρίσκεται σε ένα χωριό της Ηπείρου πριν πέντε χρόνια λόγω προβλημάτων υγείας του πατέρα μου και δικών μου οικονομικών προβλημάτων.

Στην αρχή νόμιζα ότι θα καταφέρω να λύσω τα προβλήματα μας, υγείας και οικονομικά, σύντομα. Δυστυχώς όμως από τότε που ήρθα δεν έχω

καταφέρει να δώσω μια λύση και όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Μέσα σε όλα αυτά δεν μπορώ να βρω και σύντροφο. Και πως να δεσμευτώ όταν έχω άλυτα προβλήματα που δημιουργούν μια χάλια ψυχολογία. Πως να ξεφύγω από αυτή την κατάσταση. Τελευταία άρχισα να πιστεύω πως δεν θα ξανά βρω σύντροφο ποτέ. Τελευταία άρχισα να πιστεύω πως θα μείνω για πάντα 40αρα γεροντοκόρη με τους γονείς και τα προβλήματα τους. Τι να κάνω? Θέλω να σας ακούσω

Στην Ήπειρο και δεν μπορείς να βρεις γκόμενο με τόσους αρχιτσέλιγκες; Ντύσου όμορφα, περπάτα τσαχπίνικα και κάνε μια γύρα στα βοσκοτόπια. Είμαι σίγουρος, ότι θα γοητεύσεις πολλά μουστάκια…


Ειλικρινα τωρα υπαρχει ο ορος «γεροντοκορη» ακομα?βρε μπραβο οσο παει και δεν εξελισσομαστε…το γεροντοκορη ειναι πιο παροχυμενο και ξεπερασμενο και απο τον ορο «τρελος» για τους ψυχασθενεις… Συμφωνείτε;

Για κάποιους της κλάσης των 40+ είναι πολύ οικεία λέξη… Εμού συμπεριλαμβανομένου… Συμφωνείτε;

Όπως το περιγράφεις, το πρόβλημά σου δεν είναι το να βρεις σύντροφο αλλά τα προβλήματα των γονέων σου. Πολύ απλά θα σου πω ότι όσο τα προβλήματα των γονέων σου είναι και δικά σου, προκοπή στα προσωπικά σου, εννοώ ουσιαστική προκοπή, δε θα μπορέσεις να δεις. Αν μπορέσεις να αποκτήσεις δικό σου »χώρο», παραμερίζοντας τα προβλήματα των δικών σου, το ξανασυζητάμε.

Αυτό το «γεροντοκορη» μου εβγαλε το ματι ωρη Φιλεναδα. Λοιπον,μαθαινω πως στην Ηπειρο υπαρχουν πολλοι ανδρες που ψαχνουν συντροφο.Πρεπει να βρεις τροπο να δικτυωθείς και λιγο παρα περα.Και να μην ντρεπεσαι να λες πως θα ηθελες να γνωρίσεις καποιον,θελω να πω,ενημερωσε και κανεναν ανθρωπο γυρω σου. Κακως δεν υπαρχει φορουμ ειδικα για Ηπειρώτες,μηπως να το ξεκινήσεις εσυ;

Εγώ όταν λέω ότι είμαι μόνιμα 23 δεν με πιστεύει κανείς, λες να πιστέψουν εσένα ότι θα μείνεις για πάντα 40; (Δεν είδα να σχολιάζει κανείς την ηλικία, γι' αυτό επενέβην :p ) Κάνε αυτό που πρότεινε ο Μακεδόνας, αλλά δεν φτάνει να ντυθείς όμορφα στα βοσκοτόπια. Φτιάξε και μια πίτα να κολατσίσει κατιτίς ο αρχιτσέλιγκας!!!
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html