Συγκλονίζει η μαμά της 3χρονης Γεωργίας«Καλό παράδεισο αγγελούδι μου» « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Συγκλονίζει η μαμά της 3χρονης Γεωργίας«Καλό παράδεισο αγγελούδι μου»

Κατηγορία Ενδιαφέροντα στις   10:40 π.μ.  |  Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017




Συγκλονίζουν τα λόγια της μαμάς της μικρής Γεωργίας που πνίγηκε το βράδυ της Παρασκευής με το φαγητό της.


Δεν μπορεί ακόμη να πιστέψει τον χαμό της μικρής της κορούλας που έφυγε τόσο άδικα από την ζωή.



Μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook η χαροκαμένη μητέρα αποχαιρέτησε την τρίχρονη κόρη της



«Καλό παράδεισο αγγελούδι μου…Για πάντα στες καρδιές μας μωρούι μου…εν θα σε ξιάσει ποτέ η μανούλλα σου για πάντα ενα είσαι μέσα μου για πάντα ενα σε αγαπώ!!.RIP 04/08/2017 Καλό παράδεισο αγγελούδι μου….» ήταν τα λόγια της.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html