Ανέκδοτο – Πουστ@ρα του κερατά είσαι!‌‌ « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Ανέκδοτο – Πουστ@ρα του κερατά είσαι!‌‌

Κατηγορία Αστεία στις   9:40 μ.μ.  |  Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017


Ο Γιώργος αποφασίζει να μιλήσει επιτέλους στον πατέρα για ένα θέμα που έχει:
– Πατέρα είμαι gay.
Ατάραχος ο πατέρας του απαντάει:
– Γιε μου επίτρεψέ μου να διαφωνήσω.
– Μα στο λέω στάνταρ είμαι gay, δε θέλω να κρύβομαι άλλο
– Κάτσε γιε μου να το συζητήσουμε… σου πληρώνει κανας πλούσιος κρουαζιέρες σε εξωτικά νησιά;
– Όχι ρε πατέρα, πώς σου ήρθε κάτι τέτοιο;
– Έχεις παρκαρισμένο απ’ έξω κανα ακριβό αυτοκίνητο δώρο;
– Όχι
– Έχεις στη ντουλάπα σου ακριβά ρούχα, μένεις σε καλό διαμέρισμα ;
– Ε φυσικά όχι πατέρα
– Ε τότε με συγχωρείς, ξέρω τί λέω… δεν είσαι gay, πουσ..άρα είσαι του κερατά!!!
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html