Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ αναγνώστη: "Tη γυναίκα μου τη γ...... ΓΥΦΤΟΙ" « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ αναγνώστη: "Tη γυναίκα μου τη γ...... ΓΥΦΤΟΙ"

Κατηγορία Ιστορίες στις   2:30 π.μ.  |  Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017


Πριν δεκα μερες σχεδον συνεβη κατι που με εκανε να νιωσω πολυ ασχημα. Εγω και η γυναικα μου πηγαίναμε διακοπες και στο δρομο, περιπου στα μισα, επαθε κατι το αυτοκινητο μας και αναγκαστηκαμε να σταματησουμε, για να καλεσουμε την οδικη βοηθεια.

Εκει κοντα που σταματησαμε υπηρχε ενας καταυλισμος γυφτων που ειχαν πολλα τσαντιρια στημμενα και διπλα τα αυτοκινητα τους, ολα αυτα σε μια μεγαλη εκταση εξω απο ενα χωριο.

Λοιπον μολις μας ειδαν κοντα στις σκηνες τους, ηρθαν δυο γυφτοι να μας βοηθησουν και μας ειπαν αν θελουμε να παμε στον καταυλισμο τους να ξεκουραστουμε λιγο και να μας βοηθησουν με το αμαξι. Εμεις επιφυλακτικοι, αλλα χωρις να εχουμε και πολλες λυσεις πηγαμε.

Η γυναικα μου εκατσε μαζι με κατι αλλες γυναικες εκει, ενω εγω με εναν γυφτο πηγαμε στο αμαξι του, για να παμε στο κοντινο χωριο για βοηθεια. Σε ολη τη διαδρομη ειχα στο μυαλο μου μηπως κανενας γυφτος την "πεσει" στη γυναικα μου (γενικα τη γυναικα μου δεν την αφηνα ευκολα πουθενα μονη γιατι οι περισσοτεροι αντρες οπου και να παμε την κοιτουν συνεχεια και τους τρεχουν τα σαλια γιατι ειναι πολυ όμορφη), αλλα τελικα σκεφτηκα οτι με τοσες γυναικες εκει και να την πεσει κανεις στη γυναικα μου αυτη θα τον διωξει, σιγα μην γυρισει να κοιταξει γυφτο σκεφτηκα.

Μολις βρηκαμε μηχανικο απ το χωριο, τον πηραμε και ξεκινησαμε για τον καταυλισμο. Οταν φτασαμε πηγαμε προς το αμαξι, ενώ ο μηχανικος ειπε οτι θα παρει καμια ωρα για να γινει η δουλεια. Τι γκαντεμια την πρωτη μερα των διακοπων μας...

Τοτε σκεφτηκα πως η γυναικα μου θα εχει σκυλοβαρεθει μεσα στα τσαντιρια τοση ωρα και ετσι αφησα το μηχανικο και τον γυφτο για λιγο στο αμαξι μου, που ο μηχανικος ειχε αρχισει να επισκευαζει και πηγα να ψαξω τη γυναικα μου. Πηγα εξω απο τη σκηνη που την ειχαμε αφησει, αλλα δεν ηταν εκει. Ρωτησα και κανα δυο γυφτισσες αλλα δεν μπορουσα να συνεννοηθω, δεν με καταλαβαιναν γιατι οι περισσοτερες δεν ηξεραν ελληνικα, ετσι αρχισα να ψαχνω σε ολο τον καταυλισμο με τη σειρα, αφου στο κινητο δεν απαντουσε, ηταν λες και την εψαχνα σε πανηγυρι, αντε να τη βρεις...

Τελοσπαντων, μετα απο κανα δεκαλεπτο ψαξιμο, εφτασα στην αλλη πλευρα κοντα σε κατι αμαξια που εχουν συνηθως οι γυφτοι που ειναι σαν κλουβες και τοτε μολις πλησιασα κοντα, ακουσα κατι βογγητα που ακουγονταν απο τα αυτοκινητα που ηταν παρκαρισμενα.

Καθως πλησιαζα αρχισα να καταλαβαινω πως τα βογγητα ακουγονταν πισω απο το αμαξι που βρισκομουν. Λοιπον πηγαινω σιγα και προσεκτικα στην αλλη μερια και τι βλεπω;;;;;;; Tη γυναικα μου χωρις ρουχα μονο με τα εσωρουχα!

Tο χειροτερο που δεν μπορουσα να πιστεψω στα ματια μου, ηταν πως ενας γυφτος κρατούσε το ωραίο της κωλ....ακι και κουνιοταν γρηγορα και ρυθμικα πανω της χωνοντας της τον π...... του μεσα της, ενω αυτη ηταν στημμενη στα τεσσερα και ακουμπουσε κατω στο χωμα. Ο γυφτος που τη γ...... αλλα και αυτη εβγαζαν βογγητα και η γυναικα μου πανω στους αναστεναγμους της του ειπε: "Αχ αχ αχ αχ ναι καρφωσε το"!

Oταν τα ειδα και τα ακουσα ολα αυτα επαθα πλακα ενιωσα πολυ μ@λ@κ@ς. Και σαν να μην εφτανε αυτο, εκει διπλα τους ηταν και ενας ακομα γυφτος ο οποιος τους κοιτουσε που π....... και ειχε βγαλει τον π..... έξω και έπαιρνε μάτι. Τοτε ο γυφτος που π........ τη γυναικα μου της ψιθυρισε κατι στο αυτι και αυτη φανηκε σαν να δεχτηκε και τοτε ο άλλος γυφτος πλησιασε κοντα στη γυναικα μου και εβαλε τον π...... του κοντα στο προσωπο της. Τοτε εκεινη αρπαξε το π..... του και το εβαλε στο στομα της! Ποια αυτη που και καλα σιχαινοταν το δικο μου...

Λοιπον ολα αυτα τα παρακολουθουσα αλλα καλα κρυμμενος πισω απο το αμαξι για να μη με δουν, αν και με την καυλ.... που ειχαν αυτοι και η γυναικα μου δυσκολα θα με επαιρναν χαμπαρι. Τελοσπαντων, εκεινες τις στιγμες ενιωσα μεγαλη ταπεινωση αλλα και οργη μεσα μου αλλα δεν αποκαλυφθηκα, τους κοιτουσα για κανα εικοσαλεπτο και μετα εφυγα αφου δεν μπορουσα να βλεπω αλλο αυτο τον ζωντανο εφιαλτη.

Λοιπον τους αφησα να την π....... ανελεητα και πηγα στο αυτοκινητο να βρω το μηχανικο και τον γυφτο που ηταν εκει. Μετα απο ενα τεταρτο ηρθε η γυναικα μου στο αμαξι και πριν προλαβω να πω τιποτα μου λεει: "Συγγνωμη αγαπη μου που δεν σηκωσα το κινητο αλλα ειχα ζαλιστει απ τη ζεστη και μια γυφτισσα με ειχε παει μεσα στη σκηνη της να μου δωσει νερο και να με βοηθησει να συνελθω απο τη ζαλη"...

Τι να της ελεγα;;;;; Δεν της ειπα τιποτα, εκανα πως το πιστεψα και αν δεν την επιανα στα πρασα οντως θα την πιστευα, γιατι ηταν πολυ ηρεμη και γενικα αταραχη, πραγμα που μου εκανε μεγαλη εντυπωση. Μετα απο λιγο το αμαξι ηταν ετοιμο, πληρωσα το μηχανικο και φυγαμε...

Στις διακοπες μας ημουν συνεχεια σκεπτικος, ομως δεν της έδωσα δικαιωμα να με υποψιαστει, την εκανα να νομιζει πως απλα ημουν κακοκεφος. Και αυτη ομως δε θα περιμενε με τιποτα πως θα την εβρισκα να π....... και δε θα ελεγα τιποτα. Θα περιμενε να αντιδρασω, γι αυτο δεν υποψιαστηκε πως μπορει να την ειδα.

Οπως και να χει εγω μετα απο εκεινη τη μερα εχασα τη γη κατω απο τα ποδια μου και δεν ξερω τι να κανω και πως να αντιδρασω απο δω και περα. Επισης σκεφτομαι αν τελικα εκανα καλα που δεν αποκαλυφθηκα εκείνη την ωρα. Τι να κάνω;;;
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html