Με κορίτσι σαν τη Γιώτα θέλεις να μπλέξεις! « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Με κορίτσι σαν τη Γιώτα θέλεις να μπλέξεις!

Κατηγορία Lifestyle στις   6:20 π.μ.  |  Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Η Γιώτα Θωμά είναι ο λόγος που αγαπάμε λίγο παραπάνω τις μελαχρινές.

Τόσα χρόνια που τριγυρνάω από εδώ και εκεί, προσπαθώντας να καταλάβω το πιο όμορφα ακατανόητο πλάσμα, τη Γυναίκα, έχω καταλήξει σε δύο τρία ασφαλή συμπεράσματα. Δεν είναι η ώρα να τα μοιραστώ όλα μαζί σου, αλλά μπορώ να σου πω ένα: οι μελαχρινές είναι πιο άγριες, οι πιο τσιτωμένες, αυτές που θα κάνουν «μανούρα» πιο εύκολα, που δεν θα στο παίξουν «γατούλες», παρά μόνο όταν εκείνες θέλουν.

Αυτό σκεφτόμουν βλέποντας το προφίλ που έχει στο Instagram η Γιώτα Θωμά. Αφόρητα σέξι μα ταυτόχρονα με ένα μόνιμο «στράβωμα», σε φάση «μπορείς να με πλησιάσεις, αλλά μαζί μου δεν θέλει να μπλέξεις και επειδή είμαι ειλικρινής και ντόμπρα στο καθιστώ σαφές από το πρώτο κιόλας βλέμμα».

Μου αρέσουν αυτές οι γυναίκες. Μου αρέσουν πολύ. Γιατί σου βάζουν με το «καλημέρα»  μία πρόκληση. Και πώς τυχαίνει, βρε παιδί μου, και είναι μελαχρινές αυτές οι γυναίκες. Δηλαδή να, δες την πώς σε κοιτάει. Σαν να σου λέει «είμαι εδώ, αλλά δεν μπορείς να με έχεις».


Εγώ θέλω να μπλέξω μαζί της. Και ξέρω και πολλούς άλλους εδώ στο γραφείο, που μόλις τους μίλησα για εκείνη δήλωσαν το ίδιο.

Και θα θες να μπλέξεις και εσύ μόλις δεις τις φωτό της.






ratpack.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html