Η αληθινή εξομόλογηση του Βλάσση.. Η κόρη της αδελφής της γυναίκας μου τα ρούφηξε όλα. « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 22 Απριλίου 2017

Η αληθινή εξομόλογηση του Βλάσση.. Η κόρη της αδελφής της γυναίκας μου τα ρούφηξε όλα.

Κατηγορία Ιστορίες στις   2:30 π.μ.  |  Σάββατο 22 Απριλίου 2017


Τη Μαρία έχω να τη δω εδώ και Πέντε χρόνια. Μετά τη φυγή της για σπουδές στη Γαλλία, δε μπορέσαμε να συναντηθούμε. Μόλις μας είδε έτρεξε αμέσως και μας αγκάλιαζε έναν-έναν. Δε μπορούσα να κρύψω την έκπληξη μου. Ή αδύναμη Μαρία έγινε μία τελειωμένη γυναίκα. Ήταν το ντύσιμο, ή στιγμή, δεν ξέρω. Με το πού με ακούμπησε, ένιωθα ένα ρίγος να με διαπερνά. Φορούσε ένα στενό φόρεμα πού τόνιζε το μεγάλο της στhθος και άφηνε ακάλυπτα σχεδόν τα δύο τεράστια πόδια της. Δε μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω της. Συνέχεια προσπαθούσα να είμαι δίπλα της και να παίρνω μάτι, μία το υπέροχο στhθος και μία τα γuμνά της πόδια.

Ή φαντασίωση μου άρχισε να οργιάζει. Το φούσκωμα στο παντελόνι ήταν εμφανές. Το ένα ποτό υποδεχόταν το άλλο. Η αδρεναλίνη στα ύψη. Σε μία στιγμή που ο ντι-τζέϊ έβαλε απαλή μουσική, με πλησιάζει με ένα πλατύ χαμόγελο.

-    Θείο, θα χορέψεις μαζί μου;

Δε μπορούσα να αρνηθώ. Αφού σουλούπωσα τον ήδη πρησμένο μού πούτσο στο κέντρο τού παντελονιού σηκώθηκα. Από εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς μου. Με μία κίνηση με τραβά και κολλά αυτό το εξαίσιο κορμί πάνω στο δικό μου. Δε μπορώ να είμαι σε επαφή μαζί της γιατί θα ένιωθε τη στuση πού είχα. Αποτραβήχτηκα.

-    Έλα ρε θείο πιο κοντά, δε θα σε φάω…

και με μια κίνηση έρχεται και κολλάει πάνω μου. Νιώθω την πούτσα μου να πρήζεται και να θέλει βγει έξω από το παντελόνι πού την πιέζει αφόρητα. Με τα χέρια της μου πιέζει τούς γοφούς και με αναγκάζει να έρθω πιο κοντά. Νιώθω την ποuτσα μου να την πιέζει πάνω από το μουνί. Δε βλέπω να κάνει κάποια κίνηση για να το αποφύγει. Μάλλον μαζεύτηκε πιο κοντά. Το βλέμμα μου καρφώθηκε στο στήθος της πού λόγω του ύψους μου, μπορούσα να το βλέπω. Οι ρwγες μαύρες, χοντρές όπως το μικρό δάκτυλο.

Τις έβλεπα να σκληραίνουν, ένιωθα την αναπνοή της πού γινόταν πιο βαριά, όμως δεν είχα το θάρρος, τη δύναμη να κάνω κάτι περισσότερο. Αρκέστηκα στην τριβή της πούτσας μου πάνω από το μουνάκι της και την οπτική επαφή. Μόλις τέλειωσε ο χορός, την ευχαρίστηση και έτρεξα προς το αποχωρητήριο. Μπήκα μέσα και βάρεσα μαλάκια για να ξαλαφρώσω. Βγαίνοντας από το αποχωρητήριο, τη βλέπω να στέκει εκεί και να περιμένει.

-    Μαρία τι κάνεις εδώ;

-    Νομίζεις πώς μόνο εσύ έχεις ανάγκη για να χαλαρώσεις;… με έχεις κάνει τούμπανο, δε μπορώ, θέλω την ποuτσα σου εδώ και τώρα.

Με παίρνει από το χέρι και πηγαίνουμε έξω από το κέντρο.

-    Θειε βρες τρόπο να με πhδήξεις, διαφορετικά θα γίνω ποuτανάκι και θα πάρω τον πρώτο τυχώντα να με ξεσκίσει.

Την παίρνω σε μία σκοτεινή γωνιά, την αγκαλιάζω και της δίνω ένας γλωσσόφιλο. Με σπρώχνει γονατίζει, παίρνει τον ποuτσο μου, τον βγάζει έξω και τον παίρνει όλο στο στόμα. Την πιάνω από τα μαλλιά της δίνω ρυθμό. Τον φτύνει και τον παίρνει όλο ξανά στο στόμα. Δε θα αργήσει να με τελειώσει. Τη στhνω σε ένα δέντρο, της σηκώνω το φόρεμα πάνω, παραμερίζω το μικρό στrινγκ και μπαίνω απότομα μέσα της. Μία κραυγή πόνου φεύγει από τα χείλη της.

-    Τώρα θα δεις τη έχει να πάθει το μικρό σου μοuνί.

Τη σφυροκοπώ αλύπητα και τσιρίζει.

-    Σκάσε ποuτανάκι θα μας ακούσουν μαλακισμένο.

-    Δε με νοιάζει, ας ακουστώ σε όλο το τετράγωνο. Γάμα με δυνατά, ξέσκισε με την ποuτάνα, άνοιξε με στα δύο.

Τη σφυροκοπώ αλύπητα. Νιώθω το μοunάκι της να συσπάται και να αγκαλιάζει τον ποuτσο μου. Γίνομαι πιο βίαιος. Τη νιώθω να φτάνει στην κορύφωση.

-    Χuσε ποuτανάκι, χuσε την ποuτσα μου.

-    Ναι… χyνω, χuνω, χuνω η ποuτάνα.

Τη σφυροκοπώ ακόμα λίγο και νιώθω ότι θα χuσω. Τη βγάζω, σκύβει, τον παίρνει στο στόμα.

-    Θέλω να με χuσεις… τα θέλω όλα.

Τον ρουφά αχόρταγα, τον βuζαίνει, δε θα αργήσω να χύσω.

-    Χuνω μικρή, παρ’ τα όλα…

Τον βάζει βαθιά στο στόμα και δεν αφήνει σταγόνα. Με καθαρίζει τέλεια και τον βάζει στο παντελόνι.

-    Σε ευχαριστώ θείο.

xstream.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html