Αληθινή εξομολόγηση: «Σήκω όρθια, με πρόσταξε» « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Αληθινή εξομολόγηση: «Σήκω όρθια, με πρόσταξε»

Κατηγορία Ιστορίες στις   10:30 μ.μ.  |  Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Αποτέλεσμα εικόνας για Αληθινή εξομολόγηση: «Σήκω όρθια, με πρόσταξε»
Ειχαν περάσει 6 μήνες απο τότε που είχε ξεκινήσει η σχέση μου με τον Νίκο, ηταν πολυ καλός και τρυφερός μαζι μου και τιποτα δεν μπορουσε να με κανει να φανταστω αυτα που θα σας περιγράψω παρακάτω.
Ο Νίκος ήταν δάσκαλος μουσικής. Του είχα εξομολογηθεί την φαντασιωσή μου να ζήσω την υποταγή στο σεξ και ποτέ δεν πίστευα ότι θα ήταν κάτι που τον συγκινούσε και αυτό λόγω του χαρακτήρα του.
Aπό ότι φανηκε όμως είχα πέσει τελείως εξω.
Τα πραγματα λοιπόν έγιναν ως εξής
Ημουν στην δουλειά μου όταν ο Νίκος με πήρε τηλέφωνο και μου ζήτησε να βρεθούμε το απογευμα στο σπίτι του.
ελλάδα
– Τι θα έλεγες για ένα μάθημα πιάνου. μου ειπε και εγω γελασα και τον ειρωνευτικα
– Μάλλον βαρετό ακουγεται… δεν παμε κανένα σινεμα καλυτερα !
– Θα σε περιμενω στις 8 στο σπιτι μου και σαν καλη μαθητρια να φροντισεις να εισαι στην ωρα σου.
– Καλα – καλα θα τα πουμε το απογευμα.
Το τελευταιο που ηθελα να κανω εκεινη την ημερα ηταν μαθημα μουσικης….παρολα αυτα το απογευμα χτυπησα το κουδουνι του σπιτιου του, ομολογουμενως καθυστερημενα.
Ο Νικος μου ανοιξε την πορτα αλλα αυτην την φορα δεν χαμογελουσε καθολου που με ειδε οπως συνηθως. Κοιταξε το ροιλοι του και μου ειπε κοφτα και αυστηρα.
– Εχεις αργησει 30 λεπτα, νομιζω οτι καναμε κακη αρχη σημερα….
– Ωχ ρε Νικο…. ειχε κινηση πως κανεις ετσι.
– Δεν δεχομαι δικαιολογιες δεσποινις….
Η συμπεριφορα του με παραξενευε πολυ αλλα η περιεργια μου με εκανε να προχωρω χωρις πολλους ενδιασμους.
Ο Νίκος ανοιξε την πόρτα του σαλονιού και με οδηγησε στο χώρο που βρισκόταν το πιανο.
– Λοιπόν δεσποινίδα μου, ελπιζω να είσαι ετοιμη για το μαθημά σου. Θα ξεκινησουμε απο μερικα απλά πραγματα και καλα θα κανεις να προσεξεις γιατι τα λαθη δεν συγχωρουνται….
Για μένα η μουσικη ήταν κατι τελειώς καινουργιο και ομολογω οτι απο όσα μου ελεγε και έδειχνε ο Νίκος δεν καταλάβαινα τιποτα.
– Κατσε στο σκαμπο και δειξε μου τι έμαθες !
Καθησα στην θέση μου και εκείνος σταθηκε ακριβως πίσω μου. Ενιωθα την πουτσα του στην πλατη του πραγματικά σκληρη και μεγαλη. Ξεκινησα να παιζω αυτο που μου ειχε ζητησει….και τα λάθη γίνονταν το ένα μετα το άλλο οπως ήταν αναμενόμενο.
– Να θυμασαι …. για καθε λαθος υπαρχουν και συνεπειες. Μου ειπε.
Οση ωρα προσπαθουσε να παιξω εστω και μια σωστη νοτα, εκεινος ετριβε την πουτσα του στην πλατη μου, σχεδον απειλητικα.
– Φτάνει ! Φαινεται οτι εισαι ανεπιδευκτη μαθησεως….! Μαλλόν σου χρειαζεται ενα καλο μάθημα για να συγκεντρωθεις.
Με τραβηξε απο το χερι για να σηκωθω και με δυναμη εσπρωξε την πλατη μου και με γονατισε μπροστα στο σκαμπό.
Με το χέρι του κρατησε το κεφαλι μου κολλημένο πάνω στο σκαμπο. Εβγαλε την ζώνη του, και αφόυ βεβαιωθηκε οτι με είχε ακινητοποιησει, μαστιγωσε τον κωλο μου με την δερματινη ζωνη του. Αυτο το πρωτο χτυπημα ηταν αρκετα δυνατο και με έκανε να τιναχτω αθελα μου.
– Μην διανοηθεις να ξανακουνηθεις….τσουλακι ! Ηρθε η ώρα να πληρωσεις για τις απροσεξίες σου. Πες μου λοιπον, ποσα λεπτα άργησες να ερθεις στο μαθημα σου ;
Δεν ηξερα πως να αντιδρασω και ετσι απλα του απαντησα.
– 30 λεπτα, Νικο.
– Οταν μου απεθυνεσαι θα λες κ. Καθηγητα.Ακουω λοιπον.
– 30 λεπτα κ. Καθηγητα.
– Τι τιμωρια νομιζεις πως σου αξιζει για αυτη την καθυστερηση;
– Δεν ξερω κ. Καθηγητα.
– Ενα κατακόκκινο κωλαρακι ισως να σε εκανε να μην το επαναλαβεις …
Με αυτα τα λογια σηκωσε την φουστα και κατεβασε την κυλοτα μου με μια αποτομη κινηση. Ανοιξε το φερμουαρ του και ετριψε την πουτσα του στην κωλοτρυπιδα μου.
– Τι θα έλεγες για ενα χτυπημα στο κωλαρακι σου για καθε 10 λεπτα καθυστερησης;
– Δεν ξερω κ. Καθηγητα.
– Λοιπον αυτο μας κανει 3 χτυπηματα…ετοιμασε το κωλαρακι σου να τα δεχτει και θελω να σε ακουω να μετρας .
Επιασε ξανα την ζωνη στα χερια και την ακουμπησε στα κωλομερια μου.Το πρωτο χτυπημα δεν αργησε να ερθει, πιο δυνατο απο πριν.
– Αουτς…. ενα κ. Καθηγητα- ειπα ακολουθοντας τις εντολες του.
Η ζωνη του χτυπησε ξανα τον κωλο μου.
– Αχ ,,,αχ… δυο κ. Καθηγητα.
Σταματησε για λιγο και με εκανε να πιστεψω οτι ολα τελειωσαν εκει. Ετριψε με τις παλαμες του τον κωλο μου που χωρις αμφιβολια ειχε αρχισει να καιγεται και εβαλε το δαχτυλο του μεσα στο μουνακι μου που ηταν ηδη πολυ υγρο.
– Φαινεται οτι η τιμωρια σου, σ΄αρεσει… πουτανακι.
Το τριτο χτυπημα ηρθε ακομη πιο τσουχτερο.
– Τρια …. αααα….. κ. Καθηγητα.Ειπα με φωνη που ετρεμε απο πονο και καυλα.
– Σήκω επανω !
Σηκωθηκα και πηγα να φορεσω το εσωρουχο μου, πιο πολυ απο ντροπη παρα απο αμηχανια.
Το αρπαξε απο τα χερια μου και το πέταξε σε μια γωνια του δωματιου. Μου εβγαλε την φουστα και μου ειπε.
– Γονατισε και γλυψε την πουτσα του καθηγητη σου….δειξε μου ποσο πολυ εχεις μετανιωσει που δεν ησουν καλη μαθητρια…
Γονατισα και την πηρα στο στομα μου.Ηταν πραγματικα σκληρη και πρισμενη…
– Σου αρεσει η πουτσα μου ;
– Mαλιστα κ. Καθηγητα.
Συνεχισα να την γλυφω οσο καλυτερα μπορουσα και να την χαιδευω με μαεστρια φοβουμενη τις συνεπειες για καθε ενδεχομενο λαθος.
– Σήκω ορθια. Με προσταξε.
– Μαλιστα κ. Καθηγητα. Απαντησα και χωρις να τον κοιταξω ουτε για μια στιγμη στα ματια περιμενα την επομενη διαταγη του.
– Λοιπον δεσποινιδα μου, τωρα ηρθε η ωρα να τιμωρηθεις για αυτα που δεν καταφερες να μαθεις παρολες τις προσπαθειες και επεξηγησεις του καθηγητη σου. Ησουν πραγματικα αδιαφορη και αμελης. Τι θα επρεπε να κανεις για να μην ξεχνας αυτα που σου ελεγα ;
– Nα κραταω σημειωσεις κ. Καθηγητα.
– Και το εκανες;
– Οχι κ. Καθηγητα.
– Πρεπει λοιπον να παρεις ενα μαθημα.
– Ναι κ. Καθηγητα.
– Ας αρχισουμε λοιπον. Σκυψε μπροστα και ανοιξε τα ποδια σου ! Θελω να βλεπω την σουφρα σου.
Εκανα οπως μου ειπε. Αισθανομουν πολυ ντροπη σε αυτη την σταση και συναμα φοβο για το τι αλλο ειχε στο μυαλο του.
– Το κωλαρακι σου ειναι κατακοκκινο και η σουφρα σου φαινεται σφιχτη ….. μου ειπε ενω χτυπουσε την πουτσα του στα κωλομερια μου απαλα.
Τον ειδα να φευγει για λιγο. Οταν γυρισε κρατουσε στα χερια του ενα χοντρο μαρκαδορο.
– Σκυψε καλα… Ετοιμασε την σουφρα σου γιατι θα στην ανοιξω. Αυτο τον μαρκαδορο επρεπε να τον εχεις στα χερακια σου και να σημειωνεις οσο σου παρεδιδα το μαθημα σου ετσι δεν ειναι ;
– Μαλιστα κ. Καθηγητα.
– Εσυ ομως δεν το εκανες και πρεπει να τιμωρηθεις.
– Δεν το εκανα κ. Καθηγητα.
– Τωρα λοιπον αντι να τον εχεις στα χερακια σου θα τον εχεις στο κωλαρακι σου.Πηρε τον μαρκαδρο και μου τον εβαλε στο στομα.
– Σαλιωσε τον ! Θελω να γλυστραει στην σουφρα σου.
Αφου ετριψε καλα την πουτσα του στην κωλοτρυπιδα μου, εσπρωξε με δυναμη τον μαρκαδορο μεσα στον κωλο μου, και εχωσε την ψωλη του μεσα στο μουνακι μου βιαια.
– Σ΄αρεσει να σε σκιζω παλιοπουτανακι ; Σου αρεσει να ανοιγει το κωλαρακι σου ;
Δεν μπορουσα πια να μιλησω… μονο αναστεναζα απο καυλα και ενιωθα το μουνακι να σταζει και να συσπατε…
– Θα εισαι καλη μαθητρια απο εδω και περα ; Με ρωτησε αυτη την φορα πιο συγκαταβατικα.
– Μαλιστα κ. Καθηγητα θα ειμαι.
Χωρις αλλες κουβεντες, εβγαλε τον μαρκαδορο απο τον κωλο μου και εβαλε μεσα με δυναμη το καυλι του. Ο πονος με εκανε να τιναχτω, αλλα συντομα τον ενιωσα να γλυκαινει και να γινεται ενα ζεστο κυμα ηδονης. Μετα απο λιγο ενιωσα την πουτσα του να χυνει βαθεια μεσα στον πατο μου, και ενα καυτο ποταμακι απο χυσια να κυλαει μεσα. Απλωσε το χερι του και ακουμπησε την κλειτοριδα μου. Αμέσως ενιωσα τον οργασμο να ερχεται. Ηταν τοσο δυνατος που δεν θυμαμαι τι ειπα και τι εκανε την στιγμη εκεινη. Μονο οτι του ειπα:
– Σ΄ευχαριστω Νικο.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html