«Έπαιρνα μάτι την γυναίκα μου ενώ π@@@@ με τον 23χρονο και με έφτιαχνε!» Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ του Κώστα 41 ετών: « Enimerosi 247

Αναγνώστες

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Σχόλια-Eπικοινωνία

Τις καταγγελίες, τα παράπονα, τις απόψεις σας και ότι
χιουμοριστικό έχετε να πείτε, μπορείτε να τα στείλετε στο email: enimerosi247@hotmail.com


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 17 Απριλίου 2016

«Έπαιρνα μάτι την γυναίκα μου ενώ π@@@@ με τον 23χρονο και με έφτιαχνε!» Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ του Κώστα 41 ετών:

Κατηγορία Ενδιαφέροντα στις   10:34 μ.μ.  |  Κυριακή 17 Απριλίου 2016

bf0391736b64fe40ded0161b72917bc5
Η γυναίκα μου μια φορά την εβδομάδα, ίσως και 2 πολλές φορές, πηγαίνει σε διπλανή πόλη μελετώντας τα βιβλία μιας μικρής εταιρείας. Συνήθως γυρνάει κατά τις 10 το βράδυ από εκεί και βάζει πάντα βενζίνη σε ένα βενζινάδικο λίγο έξω από την πόλη. Εκεί δουλεύει ο Δημήτρης ένα παιδί κοντά στα 23, ο οποίος κοιτάει σαν ξερολούκουμο την γυναίκα μου και πάντα τη περιποιείται καθαρίζοντας τα τζάμια κλπ.
Άλλωστε δεν βγαίνει χαμένος. αφού και η γυναίκα μου όποτε φοράει φούστα, φροντίζει να τη σηκώνει λιγάκι, με καλύτερη την τελευταία φορά που δεν φόρεσε εσώρουχο και ο μικρός κόντεψε να κολλήσει στο τζάμι χαζεύοντας το μουνάκι της.
Είπαμε αν θέλει να πηδηχτεί μαζί του και να οργανώσουμε αυτή τη φορά να μπορώ να βλέπω. “Έτσι την περασμένη Τετάρτη πήγα μαζί της. Κατά τις 11 παρά, πήγε στο βενζινάδικο κι εγώ με το αμάξι μου περίμενα σε μια αλάνα λίγο πριν έχοντας σχετικά καλή οπτική. Άνοιξε το καπό και γυρνώντας με κώλο προς το μαγαζί, έσκυψε κάνοντας πως κοιτάει κάτι. Ο Δημήτρης κοντοστάθηκε λίγο βλέποντας το τελείωμα από τις μαύρες κάλτσες της, ίσως και το κωλαράκι της, γιατί δεν φορούσε και παρά πολύ κοντή φούστα και μετά την πλησίασε.
– Γεια σας κρύα Εύη τι πάθατε;
– Δεν ξέρω ρε Δημήτρη, ερχόμουν να βάλω βενζίνη και μου έκανε κάτι διακοπές.
– Μισό λεπτάκι να κλείσω το μαγαζί και να το πάμε πίσω να το κοιτάξω λίγο.
Τον διάλογο φυσικά εγώ τον έμαθα μετά. “Όταν τους είδα να μπαίνουν στο αμάξι έκανα την κίνηση μου και πήγα στο πίσω μέρος.
Βρήκα ένα πολύ καλό σημείο ώστε να βλέπω και να ακούω τι γίνεται. Ο μικρός κοίταξε λίγο το αμάξι, το έβαλε μπρος και είπε ότι δεν έχει τίποτα.
– Αχ σε ευχαριστώ ρε Δημητράκη και ανησύχησα. Βλέπω είστε οργανωμένοι εδώ τραπεζάκι ποτάκια μέχρι και κρεβάτι έχετε!
– Ε ναι εγώ το έφερα γιατί καμιά φορά αν σχολάσω αργά κοιμάμαι εδώ.
– Λοιπόν ένα ποτάκι θα το έπινα μετά από όλα αυτά αν κερνάς.
Πίνανε το ποτό τους λέγοντας διάφορα και ο μικρός είχε κολλήσει στα μπούτια της γυναίκας μου και τις μαύρες κάλτσες της.
– Λοιπόν Δημήτρη να σε αφήσω αν είναι για να φύγεις κιόλας.
– Όχι, όχι θα κοιμηθώ εδώ απλά δεν νιώθω άνετα. Θα περιμένετε να κάνω ένα μπανάκι;
– Άντε καλά ok, θα πιούμε το ποτό μας και θα φύγω μετά.
Βγήκε από το μπάνιο με μια πετσέτα. Ήπιε λίγο απ το ποτό του και είπε στη γυναίκα μου ότι πάει να αλλάξει και έρχεται.
– Δε χρειάζεται. Είσαι ωραίο παιδί το ξέρεις;
– Κι εσείς είστε πολλή ωραία γυναίκα!
– Έλα κοντά μωρό μου…
Του πέταξε την πετσέτα και έπαιζε με τον @@@@ του. “Έσκυψε λίγο και άρχισε να τον @@@ . Ο μικρός την έπιανε από τα μαλλιά και απολάμβανε την @@@@ της γυναίκας μου. Σηκώθηκε τον φίλησε και τον οδήγησε στο κρεβάτι. Έβγαλε τη μπλούζα της κι εκείνος κοιτούσε σαν χαζός. Μόλις πήγε να βγάλει τη φούστα τη σταμάτησε.
– Σας παρακαλώ μη! Πάντα έτσι σας φανταζόμουν, σαν κυρία με τη φούστα και τις γόβες σας.
– Όπως θες μανάρι μου. “Έλα τώρα γλείψε μου το @@@.
Η Εύη ξάπλωσε και σήκωσε τη φούστα της. “Έπεσε με τα μούτρα στο μουνί της και η γυναίκα μου έσφιγγε τα πόδια της στο κεφάλι του.
– Ναι μωράκι μου έτσι ρουφά το μουνί της κυρίας Εύης! Κάνε με μούσκεμα να δοκιμάσω μετά τη μάνικα σου.
Ο Δημήτρης σηκώθηκε και μπόρεσα να δω την πούτσα του. “Ήταν προικισμένος ο μικρός,
– Έλα @@@ με, μη με κάνεις να περιμένω! Γέμισε το μωρό μου!
Μπήκε μέσα στο μουνάκι της και την έσκιζε. Η γυναίκα μου ούρλιαζε και ένιωθε κάθε του εκατοστό μέσα της. Πρέπει να την είχε απωθημένο, γιατί την παλούκωνε δυνατά σε διάφορες στάσεις ασταμάτητα.
– Δεν ξέρετε πόσες φορές το είχα ονειρευτεί, πόσο πολύ μου αρέσατε να σας βλέπω sexy ντυμένη και πόσες φορές τον έπαιξα για εσάς!
– @@@ με μωρό μου τώρα που είμαι εδώ δικιά σου, κάνε με ότι θες.
– Ότι θέλω; Και τον κώλο σας;
– Θα με σκίσεις με τέτοια @@@, αλλά χαλάλι σου, με έχεις πεθάνει απόψε την γυναίκα!
Είχα χύσει ήδη 2 φορές και πήγαινα για τρίτη βλέποντας τον να σπρώχνει την @@@@ του μέσα στον κώλο της. Μπήκε ολόκληρος μέσα της και σιγά-σιγά την έσκιζε όλο και πιο δυνατά. Πραγματικά ο Δημήτρης ήταν δυνατός γαμιάς και η Εύη δε άντεξε.
– Με έχεις σκίσει τη πουτάνα μικρέ. Θέλω να μου τα δώσεις όλα να μου μουσκέψεις τη @@@!
Την έπιασε από την μέση και την σφυροκοπούσε σαν τρελός.
Οι κραυγές της γυναίκας μου ακουγόταν δυνατά μαζί με τα αρχίδια του που χτυπούσανε στα κωλομέρια της.
– @@@@ … δεν αντέχω, σας @@@, είστε @@@, με έχετε τρελάνει, ναι έτσι σας @@@, όλα… όλα κυρία Εύη.
Έχυσα σχεδόν κι εγώ μαζί του. Η γυναίκα μου του καθάρισε τον πούτσο και ντύθηκε, τον φίλησε και τον χαιρέτησε.
– Σε ευχαριστώ μωράκι μου.
– Τι φεύγετε; “Έτσι; Θα σας ξαναδώ;
– Όχι μωρό μου, η δουλειά μου εδώ τελείωσε!
Ο μικρός έμεινε άναυδος και στεκόταν ακίνητος κοιτάζοντας την να μπαίνει στο αμάξι. Σταματήσαμε μαζί σε ένα parking της Εγνατίας. Μπήκα μέσα στον χυμένο κώλο της που ήταν ορθάνοιχτος.
– Είσαι μεγάλη @@@ μωρό μου, τον τρέλανες τον Δημητράκη.
– Μόνο αυτόν;
– Κι εμένα μωρό μου, κι εμένα…
είπα βογκώντας και άδειασα ότι μου απέμεινε στον @@@@ της.

Πηγή:enimerosi247

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html